Ondanks het matige weer deden er dit jaar maar liefst 15 teams mee, waarvan 5 in de topsportpoule en 10 verdeeld over de twee wedstrijdsportpoules. Na een spannende poulefase en dito kruisfinales ging de finale in het wedstrijdsporttoernooi tussen KVS 2 en Blauw Wit Beach 4. Na een spannende en fysieke wedstrijd, won Blauw Wit Beach met een puntje verschil.

In de Topsportpoule kwamen KVS Beach en Blauw Wit Beach 1 tegen elkaar uit in de finale. KVS Beach had hier haar eerste toernooizege op het eigen toernooi kunnen pakken, maar Blauw Wit Beach prolongeerde haar titel. Er kwam wel een verlenging aan te pas, want beide ploegen gaven elkaar geen centimeter. Dankzij de winnende goal in de verlenging ging ook de beker voor het topsporttoernooi mee terug naar Amsterdam.

De eerste foto’s van dit toernooi staan inmiddels online. Mocht iemand nog meer foto’s hebben van dit toernooi, stuur ze op naar kvs_beach@hotmail.com en we plaatsen ze erbij. Helaas is het Facebookaccount van KVS Beach opgeheven, dus zijn de foto’s alleen op de website te vinden.