Lid worden

KVS Beach bestaat inmiddels bijna zeven jaar. Het is naar wij weten nog steeds de enige (officiële) beachkorfbalvereniging van _MG_6119 (Small)Nederland en van de wereld. KVS Beach organiseert jaarlijks de Beach Challenge, maar dat is niet het enige.

Vorig jaar heeft KVS Beach een samenwerkingsovereenkomst gesloten met Jump Team Scheveningen (JTS). Daardoor worden de leden van KVS Beach ook aangemeld bij JTS. KVS Beach leden kunnen gebruik maken van de faciliteiten van JTS. Dit betekent onder andere dat in de kantine van JTS voor ‘kantineprijzen’ koude drankjes kunnen worden gekocht, evenals pannenkoeken en tosti’s.
Daarnaast kan gebruik worden gemaakt van het terras, de douches en de wc’s. Tot slot heeft KVS Beach twee korfbalpalen, ballen en een volleybalnet opgeslagen bij JTS, zodat KVS Beach dit het hele seizoen (elke dag in de week) kan gebruiken.

KVS Beach organiseert het jaar door verschillende evenementen op het strand, zoals de pizza cup, borrels en over-en-weer-schiet toernooien.
De jaarcontributie van KVS Beach bedraagt
€ 45,=. Daarvan is € 40,= bestemd voor JTS,
vanwege het gebruik maken van hun faciliteiten.

_MG_6053 (Small)

KVS Beach heeft momenteel ongeveer 60 leden. Wil jij ook lid worden van KVS Beach? Stuur dan een e-mail naar kvs_beach@hotmail.com en vermeld daarin dat je lid wil worden. Je krijgt dan een inschrijfformulier teruggestuurd dat je moet invullen.