Historie

_MG_5942 (Small)Tussen de buien door streden Blauw-Wit en KVS Beach 2 zaterdagmiddag in de finale om dat ene ticket en net als vorig jaar gingen de Amsterdammers er in de topsportklasse met de winst vandoor. Good old Barry Schep was met zijn vier doelpunten de grote man aan Amsterdamse kant.

Het breedtesporttoernooi werd wel door de organiserende club gewonnen. Wederom stonden KVS en Blauw-Wit in de eindstrijd tegenover elkaar, maar nu was de A1 van KVS daarin te sterk voor Blauw-Wit 3.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
KVS wint voor de 3e keer de KVS Beach Challenge. In de finalewedstrijd werd weer gewonnen van KVS Beach.
KVS wint voor de 2e keer de KVS Beach Challenge. Ook dit keer is KVS te sterk in de finale voor KVS Beach dat nog altijd wacht op hun eerste titel.
TOP uit Sassenheim wint de 2e editie van de KVS Beach Challenge. In de finale te sterk voor KVS.
KVS wint de KVS Beach Challenge na een spannende finalewedstrijd tegen KVS Beach.

Totaal klassement

• KVS Scheveningen aantal x gewonnen